خانه » اسلایدر » الو باتری ماشین در البرز و کرج+سایت مرکزی باتری ماشین

الو باتری ماشین در البرز و کرج+سایت مرکزی باتری ماشین

الو باتری ماشین در البرز و کرج+سایت مرکزی باتری ماشین

فروش اینترنتی کرج باتری با بیش از 400 شعبه در سطح استان البرز و کرج 
کرج باتری با بیش از چند دهه فعالیت و دارای نمایندگی صبا باتری و انواع باتری ایرانی و خارجی کرج در خدمت شماست. فعالیتهای ما در زمینه فروش باتری ماشین و خدمات انواع باتری خودروهای سبک و سنگین، باتریهای ups می‌باشد. انواع باتریها با برندهای مختلف را با ضمانت از امداد باتری کرج دریافت کنید. برای هر خودرو باتری مناسب را شناسایی کنید یا با مشاوران ما در مورد باتری مناسب صحبت کنید. از جمله خدمات ما نصب باتری در محل است که با سرعت در محل شما حاضر می شویم. همچنین فروش اینترنتی باتری ماشین در کرج باتری راه اندازی شده است تا راحت‌تر بتوانید از خدمات ما بهره‌مند شوید. این نوع خرید باتری خودرو نیز به دو صورت نصب در محل و تحویل درب مغازه صورت می گیرد. ما مفتخریم اعلام کنیم که تمامی خدمات مربوط به این مرکز با پشتیبانی ۲۴ ساعته و نصب در محل صورت می پذیرد.
خدمات امداد باتری ماشین در کرج 
فروش انواع باتری اتمی و خشک و ایرانی و خارجی با آمپرهای متنوع جهت انواع خودرو های داخلی و خارجی همراه با اعزام كارشناس فنی در محل، آماده نصب باتری ماشین شما عزیزان می باشد.
ارسال باتری ماشین به محل با تعمیرکاران متخصص در برق خودرو 
تعویض باتری خودرو در اسرع وقت
قبل از هر گونه خرید حتما باتری و دینام ماشین خود را با دستگاه تستر تست نمائید.ما این کار را برای شما در محل شما انجام می دهیم.شاید باتری خودروی شما سالم باشد …….
کارشناسان ما باتری و دینام ماشین شما را با دستگاه تستر دینام ماشین بعد از تعویض باتری به صورت رایگان تست می نمایند.
جهت مشاوره برای خرید بهترین باتری برای خودروی خود؛ و یا استفاده از هر یک از خدمات این مرکز، با شماره های زیر با ما تماس حاصل نمایید
توجه :برای خرید باتری و تماس با نزدیکترین کارشناسان ما ابتدا محدوده خودتان را که نزدیک هستید را  انتخاب کنید .و با شماره کارشناس ما تماس بگیرید .


صفحه اصلی امداد باتری کرج کلیک نمایید .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
تماس با امداد آسانسور تماس با امداد آسانسور