خانه » قیمت آنلاین و نرخ روز باتری » قیمت باتری برای انواع ماشین های سنگین ایرانی و خارجی سال 1402

قیمت باتری برای انواع ماشین های سنگین ایرانی و خارجی سال 1402

قیمت باتری برای انواع ماشین های سنگین سال 1402

امداد باتری کرج ، عرضه کننده انواع باتری خودروهای سنگین از جمله، کامیون، کشنده، تریلر، اتوبوس، کمپرسی، آمیکو، ولوو، ایسوزو، کامیونت و … می باشد.
همانطور که می دانید توان باتری خودروهای معمولی ۱۲ ولت است و برای خودروهای سنگین از برق ۲۴ ولت استفاده می شود، با این حال برق ۲۴ ولت در ماشین های سنگین جدید و قدیم متفاوت می باشد. در خودروهای سنگین امروزی، کلیه قطعات و تجهیزات الکتریکی از جمله استارت و دینام و چراغ ها ۲۴ ولت است این در حالی است که در خودروهای قدیم فقط استارت ۲۴ ولت بوده است.
روش کار خودروهای سنگین قدیمی این گونه بوده است که دو باطری به صورت موازی به هم وصل بوده تا بتوانند بارهای الکتریکی مورد نیاز را تامین کنند. ولتاژ سیستم خودرو ۱۲ ولت است ولی تنها در لحظه ای که سوئیچ استارت زده می شود، رله تبدیل باطری، به صورت خودکار دو باطری را به صورت سری به همدیگر متصل کرده و ولتاژ ۲۴ ولت برای استارتر ۲۴ ولت را تامین می کند. بقیه مصرف کننده های بار الکتریکی در همان زمان از ولتاژ ۱۲ ولت استفاده می کنند.
مشتریان محترم جهت تهیه ی باطری خودروهای سنگین از جمله باطری کامیون و کامیونت، انواع کشنده با برندهای اسکانیا ، ولوو ، کامیون کشنده فاو ، کشنده رنو ، کشنده آمیکو ، کشنده سی اند سی ، کمپرسی بنز و آمیکو ، کمپرسی ایویکو و البرز ، کامیون باری ، کامیونت ایویکو ، ایسووز ، هیوندای، کاویان ، کامیون بنز ، کشنده ماز ، کامیون دانگ فنگ و …

باتری 150 آمپر آرمو (صبا باتری) قیمت : 1/200/000 تومان

باتری 200 آمپر آرمو (صبا باتری) قیمت : 1/400/000 تومان


توجه : تحویل باتری کهنه الزامی بوده 

مشاور و راهنمای خرید  امداد باتری کرج به صورت 24 ساعته با شماره تماس 09122634174 با کارشناس محترم ما تماس بگیرید …

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
تماس با امداد آسانسور تماس با امداد آسانسور