خانه » باتری مناسب برای خودرو » باتری مناسب برای اچ سی کراس+مشخصات فنی و خرید

باتری مناسب برای اچ سی کراس+مشخصات فنی و خرید

باتری مناسب برای اچ سی کراس+مشخصات فنی و خرید

باتری مناسب برای اچ سی کراس

باتری اچ سی کراس

باتری مناسب ماشین اچ سی کراس

شرکت خودرو سازی ایران خودرو، باتری اچ سی کراس را، باتری ۶۰ آمپر پایه کوتاه در نظر گرفته است.

تا به امروز، باید به رشد باور نکردنی صنعت خودروسازی چین اشاره کرد، که بیش از حد سازنده عمل می کند. در عین حال موفق به تولید اتومبیل های متوسط ​​با کیفیت پایین نمی شود، اما واقعاً مدل های شایسته توجه و توانایی رقابت با آنها را دارد. ماشین H30 کراس از زمان تولید گسترده در ایران، انتخاب اصلی خانواده ها و جوانان ایرانی بوده است. این خودرو بر روی سکوی پژو 308 ساخته شده است. مجهز به TU5 با کیفیت و گیربکس اتوماتیک شرکت AISIN است. H30 Cross با طراحی زیبا و ویژگی های اسپرت، حس خوبی از رانندگی در جاده ها را در اختیار راننده خود قرار می دهد.

09122634174 

باتری 60 آمپر در فروشگاه کرج باتری  در دو قالب پایه کوتاه L2 و پایه بلند D26 تولید می شود که با توجه به ابعادی که دارند، باتری 60 آمپر در قالب L2 برای این ماشین مناسب می باشد. بنابراین به هنگام تهیه باتری این ماشین به ابعاد آن دقت کنید تا باتری مناسب را تهیه کنید، زیرا اگر باتری با ابعاد نا مناسب را به سختی بر روی ماشین نصب کنید، باتری زودتر از حد انتظار خراب می شود و باتری از گارانتی خارج می شود.

نوع مناسب باتری ماشین اچ سی کراس، باتری سیلد اسید است، شما می توانید از باتری اسیدی هم استفاده کنید اما بهتر است تفاوت این دو باتری را بدانید تا بتواند باتری مناسب را خودتان انتخاب کنید.

باتری های اسیدی دارای نگهداری سخت، اما باتری های سیلد اسید دارای نگهداری آسان هستند، زیرا باتری های اسیدی دارای درب هایی هستند که پیچی است و باز و بسته می شوند، به همین دلیل سطح الکترولیت آنها تغییر می کند و شما باید به صورت ماهانه سطح الکترولیت باتری اچ سی کراس را بررسی کنید تا اگر سطح الکترولیت پایین رفته بود به آن آب مقطراضافه کنید، اما باتری درب باتری های سیلد اسیدی به بدنه آن ها مهر و موم شده است و نیازی نیست شما سطح الکترولیت را بررسی کنید زیرا سطح الکترولیت تغییر چندانی نمی کند، هرچند که این کار هرگز امکان پذیر نیست زیرا درب مهر و موم شده هرگز باز نمی شود.

باتری های سیلد اسید دارای طول عمر استاندارد سه ساله هستند و از عملکرد بسیار عالی ای برخوردار هستند.

تعویض باتری ماشین اچ سی کراس

تعویض باتری ماشین اچ سی کراس از اهمیت بالایی برخوردار است، به آن توجه کنید.

09122634174

ماشین اچ سی کراس از آپشن های پیشرفته ای برخوردار است که نیاز برق فراوانی دارند. به عنوان مثال، سنسور پارک، دوربین دید عقب، کامپیوتر سفری، صفحه نمایش ۶.۵ اینچی، نویگیشن، صندلی‌های عقب تاشو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن و راهنما و سانروف برقی که جزء آپشن های برقی این ماشین است، انرژی الکتریکی بسیار زیادی برای تغذیه نیاز دارد. این انرژی توسط باتری و دینام ماشین تامین می شود، بنابراین دینام و باتری ماشین اچ سی کراس خود را در بازه های زمانی مشخص مورد بررسی قرار دهید تا از سالم بودن آن ها اطمینان خاطر حاصل فرمایید و متوجه زمان فرا رسیدن تعویض باتری ماشین اچ سی کراس خود بشوید تا اقدامات لازم را به موقع انجام دهید تا از آسیب رساندن باتری به سایر قطعاتی که با باتری ارتباط مستقیم و غیر مستقیم دارند، جلوگیری کنید.

برای تعویض باتری در کرج  خودروتان حتما از یک متخصص کمک بگیرید زیرا این کار دارای نکات بسیار زیادی است که با رعایت نکردن آن ها، خطرات زیادی ممکن است رخ دهد، یکی از این خطرات وقوع اتصال کوتاه است، هر متخصص و فرد با تجربه ای می داند که برای براشتن باتری کهنه ابتدا باید کابل قطب منفی جدا شود سپس کابل قطب مثبت و برای نصب باتری جدید باید ابتدا کابل مثبت وصل شود سپس قطب منفی، با رعایت نکردن همین نکته ساده ممکن است اتصال کوتاه ایجاد شود و باعث رخ دادن خطر برق گرفتگی شود.

قیمت باتری ماشین h30 کراس

همان طور که گفته شد، باتری مناسب ماشین H30 کراس، باتری 60 آمپر پایه کوتاه در قالب D23 است. باتری 60 آمپر اوربیتال پریمیوم می تواند انتخاب مناسبی برای مشتریانی باشد که به دنبال باطری ای با کیفیت بالا و در عین حال، قیمت مناسب می باشند. ما طیف وسیعی از باتری های اوربیتال برایتان قرار دادیه ایم تا در انتخاب باتری خودرو کمکتان کنیم. قیمت باتری ماشین H30 کراس را در برند های مختلف سپاهان باتری، می توانید در لیست انتهای صفحه مشاهده نمایید.

09122634174

قیمت باتری خودرو به مقدار آمپر باتری H30 CROSS بستگی دارد، اگر دقت کرده باشید متوجه شده اید که هرچه مقدار آمپر باتری بالاتر رود، قیمت باتری هم گران تر می شود، علت این موضوع مقدار مصرف سرب است، با افزایش آمپر، مقدار سرب مصرف شده در باتری هم افزایش می یابد، بنابراین قیمت باتری نیز افزایش می یابد.

خرید باتری H30 CROSS

شما می توانید باتری مناسب ماشین H30 کراس را به همراه خدمات پس از فروش، گارانتی تعویض و ارسال و نصب رایگان از نمایندگی کرج باتری تهیه نمایید. کارشناسان ما در صورت لزوم و خواست مشتری، تست دینام را به صورت رایگان انجام می دهند و شما را از وضعیت دینام خودروتان با خبر می سازد. تست سلامت دینام به سلامت باتری نو نیز کمکد می کند، زیرا اگر دینام ماشین مشکل داشته باشد نمی تواند باتری را به درستی و کامل شارژ و کند و شارژ نشدن باتری به باتری آسیب می رساند.

09122634174

خرید باتری اچ سی کراس با سایت ما به راحتی اتفاق میفتد، ابتدا باتری مناسب ماشین خود را را از لیست زیر انتخاب کرده و با شماره کارشناسان تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

اتفاق خوب این است که شما می توانید وجه باتری را پس از دریافت باتری و نصب آن بر روی ماشینتان پرداخت کنید.

باتری اچ سی کراس با تاریخ تولید جدید

اگر می خواهید باتری H30 CROSS کاملا سالم با عملکرد عالی و طول عمر بالا خریداری کنید، باید به هنگام تهیه باتری به تاریخ تولید باتری توجه داشته باشید تا بتوانید باتری مورد نظر خود را خریداری کنید. اگر می خواهید با خیال راحت و اطمینان خرید کنید، پیشنهاد ما به شما، خرید از نمایندگی امداد باتری  است.

09122634174

ما به عنوان نمایندگی باتری امداد باتری کرج در شهر کرج ، باتری H30 CROSS شما را با تاریخ تولید جدید به صورت رایگان به تمام نقاط شهر کرج مانند جهانشهر و گوهردشت و مهرشهر و عظیمیه  و  دهقان ویلا و …  به صورت رایگان ارسال می کنیم. همچنین خوب است بدانید که تمام خدمات ما به صورت تمام وقت ارائه می شود و شما می توانید سفارش باتری خودرو خود را در هر ساعت ثبت کنید تا باتری در کمترین زمان برایتان ارسال شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
تماس با امداد آسانسور تماس با امداد آسانسور