خانه » باتری مناسب برای خودرو » باتری مناسب برای هایما s7 +مشخصات فنی و خرید

باتری مناسب برای هایما s7 +مشخصات فنی و خرید

باتری مناسب برای هایما s7 +مشخصات فنی و خرید

باتری مناسب برای هایما s7

باتری هایما s7

باتری مناسب ماشین هایما S7

باتری هایما s7 : هایما S7 یک کراس اوور جمع و جور از مارک چینی است که در فیلیپین فروخته می شود. آخرین نسخه آن در سال 2016 معرفی شد که دارای یک نمای جذاب است که با چراغ های LED در روز و یک جلو پنجره بزرگ با طراحی ذاتی تزئین شده است. در داخل، هایما S7 قادر به نشستن پنج نفر در ماشین با فضای زیاد و ظرفیت بار زیاد است. صندلی ها از پارچه پرز یا چرم میکروفیبر با تنظیم کننده های دستی استفاده می کنند. سیستم تهویه مطبوع توسط کنترل های الکترونیکی کنترل می شود در حالی که مرکز توجه کابین روی صفحه نمایش لمسی 8 اینچی LCD است. هایما S7 مجهز به موتور 1.8 لیتری بنزینی توربو شارژ است که می تواند 185 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربکس 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک دارد. این خودرو در رنگ های سفید الماسی، قهوه ای عمیق و آبی اقیانوس آرام، مشکی عمیق، طلایی کهربا، خاکستری استیل، نقره ای موندوست عرضه می شود.

09122634174

باتری نصب شده بر روی ماشین هایما S7 توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو ، باتری ۷۴ آمپر در قالب L3 است. باتری 74 آمپر ماشین هایما S7 با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به همراه گارانتی تعویض، توسط شرکت سپاهان باتری، تولید و عرضه می شود.

باتری 74 آمپر در نوع سیلد اسید دارای عملکرد بسیار بالایی است که باعث شده است تا هنگام روشن کردن ماشین، هرگز دچار مشکلی از سمت باتری هایما اس 7 نشوید. این نوع باتری ها دارای 3 سال طول عمر مفید هستند که شما باید به صحیح ترین شکل از این باتری ها نگهداری کنید، به عنوان مثال هنگامی که ماشین خاموش است از لوازم جانبی برقی استفاده زیاد نکنید، زیرا برق مورد نیاز اینها از باتری گرفته می شود و اگر در طولانی مدت از باتری برق بگیرید، باتری تخلیه عمیق می شود و شما ملزم به شارژ مجدد باتری هایما S7 می شوید که این اتفاق باعث کاهش طول عمر باتری می شود، زیرا این کار باعث ریزش سرب صفحات سربی می شود.

باتری ها طی واکنش های شیمیایی ای که بین صفحات سرب کلسیم و الکترولیت باتری رخ می دهد، برق تولید می کنند. بنابراین با ریزش سرب صفحات، طول عمر باتری کاهش پیدا می کند.

تعویض باتری ماشین هایما اس 7

تعویض باتری ماشین هایما اس 7 دارای اهمیت بالایی است که باید به زمان آن توجه زیادی داشته باشید.

ماشین هایما s7 با توجه به آپشن های پیشرفته ای که دارد و با توجه به این که اکثر این آپشن ها با برق کار می کنند، باید از باتری ای با آمپر مناسب استفاده کند تا برق مورد نیاز و یا به اصطلاح غذای آن ها را تامین کند.

کار شما بعد از نصب باتری بر روی ماشین شروع می شود. اولین نکته این است که از باتری به درست ترین شکل ممکن نگهداری کنید و مورد دوم این است که حواستان به فرا رسیدن زمان تعویض باتری ماشین هایما s7 باشد. نکند که از زمان تعویض بگذرد و تعویض انجام نشود زیرا این امر باعث می شود نتوانید ماشین خود را راه اندازی کنید و استارت بزنید بنابراین دقت زیادی به باتری ماشین خود داشته باشید و از آن غافل نشوید.

یکی از نشانه هایی که ممکن است متوجه آن شوید که زمان تعویض باتری ماشین هایما s7 است، بوی قوی ناشی از باتری است که اغلب شبیه تخم مرغ های پوسیده است. این امر ناشی از تلاش باتری هایما اس 7 شما برای شارژ بیش از حد (تلاش برای شارژ انرژی بیشتر از آنچه می تواند نگه دارد) است. این اغلب در نتیجه نقص در سیستم شارژ است که باید برطرف شود، در غیر این صورت احتمالاً همین اتفاق در مورد باتری جدید نیز رخ می دهد چرا که ایراد اصلی از دینام خودرو است و اگر آن را تعمیر و عیب یابی نکنید اثرات منفی اش را در هر باتری نو ای که خریداری کنید می توانید مشاهده کنید.

در مجموع از مطالب بالا متوجه می شوید که سلامت باتری هایما اس 7 به دینام خودرو وابسته است بنابراین از آن غافل نشوید و در صورت مواجه شدن با هر مشکلی که مربوط به باتری خودرو است فورا به سراغ باتری نروید، حتما به سایر قطعاتی که با باتری ارتباط دارند هم سر بزنید چرا که ممکن است ایراد اصلی از سایر قطعات باشد و یا به طور کل باتری سالم باشداما موانعی برای عملکرد مناسب داشته باشد.

09122634174

یکی از اتفاقاتی مانع عملکرد صحیح باتری هاما S7 شما می شود، اتصالات باتری است. منظور از اتصالات، سیم هایی است که باتری را به قطعاتی مانند جعبه فیوز یا دینام متصل کرده است، اگر کوچیک ترین قطعی یا مشکلی در این اتصالات باشد، شما متوجه عملکرد نا مناسب باتری خودرو خود می شوید، بنابراین به اتصالات نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

قیمت باتری ماشین هایما S7

قیمت باتری ماشین هایما S7 مرحله آخر انتخاب باتری مناسب است. زیرا اگر باتری قیم مناسب داشته باشد اما کفیت نداشته باشد، شما باید  چند برابر هزینه باتری را انجام دهید تا دوباره تعویض باتری انجام دهید، پس نتیجه می گیریم قبل از انتخاب باتری به کیفیت و موارد مهم تری مانند نوع باتری، برند و قالب و آمپر باتری دقت کنیم تا قیمت باتری خودرو.

قیمت باتری هایما اس 7 با توجه به توضیحات داده شده، وابسته به میزان آمپر، کیفیت، خدمات و ضمانت است، برای خرید باتری ابتدا این ها را مورد بررسی قرار دهید و در آن رمان نتیجه بگیرید که با توجه به درصد رضایت شما از باتری، چه قیمیتی راضی کننده و مقرون به صرفه است.

برای اطلاع از قیمت باتری ماشین هایما s7 می توانید با کارشناسان فنی ما نماس بگرید و با مشاوره ی رایگان برند دلخواهتان را انتخاب کنید و قیمت را مشاهده کنید، قیمت باتری ماشین هایما s7 با توجه به اینکه دارای آمپر بالایی است اما توسط نمایندگی کرج باتری با بهترین قیمت در بازار عرضه می شود.

خرید باتری هایما اس 7

.

نمایندگی کرج باتری ، باتری سفارش داده شما را به صورت رایگان برایتان ارسال می کند، همچنین از طرف کارخانه به شما ضمانت 18 ماهه ثبت شده می دهد که شما می توانید علاوه بر این 18 ماه، 5 ماه گارانتی مازاد خریداری کنید تا باتری خودروتان 23 ماه گارانتی داشته باشد و حدود 2 سال بدون هیچ نگرانی ای از خدمات پس از فروش و گارانتی باتری استفاده کنید.

باتری هایما s7 با تاریخ تولید جدید

تاریخ باتری هایما اس 7 از مهمترین نکاتی است که باید به هنگام تهیه باتری به آن توجه داشته باشید، زیرا به شما می گوید که باتری سالم است یا فرسوده.

باتری های با تاریخ تولید جدید فقط در نمایندگی کرج باتری قابل دسترسی و خریداری است

پس از اینکه شما سفارش خود را ثبت کنید، باتری با تاریخ تولید جدید هایما S7 شما، توسط کارشناسان ما به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد.

09122634174

ارسال رایگان باتری ماشین به تمام نقاط کرج،جهانشهر،گوهردشت،عظیمیه،مهرشهر،فردیس،رزکان،محمد شهر،سهلیه،چهارباغ،حصارک، گلزار،باغستان ، محمودآباد،شهرک اوج، مهرویلا،دهقان ویلا،و …. قابل دسترسی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
تماس با امداد آسانسور تماس با امداد آسانسور