خانه » اسلایدر » امداد باطری ایران نمایندگی فروش تعویض و نصب باطری خودرو در کرج و البرز

امداد باطری ایران نمایندگی فروش تعویض و نصب باطری خودرو در کرج و البرز

امداد باطری ایران نمایندگی فروش تعویض و نصب باطری خودرو در کرج

امداد باتری کرج، نماینده رسمی باتری صبا و ایرانی و خارجی ، و ارائه دهنده انواع باتری های ایرانی و خارجی برای همه نوع خودرو از جمله خودروهای ایرانی و خارجی می باشد.
کلیه باتری های این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشد به گونه ای که باتری های ایرانی تا ۱۵ ماه گارانتی و باطری های خارجی دارای شش ماه کارت ضمانت نامه معتبر می باشند.
علاوه بر این، مرکز امداد باتری ایران دارای خدماتی نظیر خدمات برق خودرو، عیب یابی خودرو با دستگاه دیاگ، باتری سازی (تعمیر دینام، استارت، لامپ، سیم کشی و … ) ارائه می دهد.
این مرکز، آماده ارائه خدمات و همکاری با شرکت ها، سازمان ها، ارگان ها، نهادهای بخش دولتی و شرکت های خصوصی در زمینه تامین باتری مورد نیاز آنها برای انواع خودروهای داخلی و وارداتی، باتری خودروهای سنگین و نیمه سنگین از جمله : اتوبوس، کشنده، وانت، تریلر، بیل مکانیکی، کمپرسی، ولوو ، کامیون، کامیونت، ایسوزو و … می باشد.
در صورت بروز هرگونه مشکلی برای باتری خودروی شما، امداد باتری ایران در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما در هر نقطه از کرج شتافته و باتری مورد درخواست شما را به محل شما آورده و نصب می کند.
نمایندگی فروش باتری ماشین قیمت باطری خودرو ایرانی و خارجی
بازار باتری بزرگترین فروشگاه اینترتنی باتری خودرو، از جمله باتری خودروهای داخلی و وارداتی، نمایندگی فروش باطری های صبا باطری، سپاهان باطری ، نماینده باتری شاهین در آمپرهای مختلف و نیز نمایندگی فروش باطری ups می باشد.
امداد باتری کرج  همچنین نماینده فروش باتری های کره ای از جمله باطری پوما و باطری دلکور، و دیگر باتری های خارجی معتبر می باشد. باتری هایی که در این فروشگاه عرضه می شود از بهترین و مرغوب ترین برندهای باتری ماشین بوده و طبق جدیدترین تاریخ مصرف عرضه می شود.
جهت مشاوره برای خرید بهترین باتری برای خودروی خود؛ و یا استفاده از هر یک از خدمات این مرکز، با شماره های زیر با ما تماس حاصل نمایید
توجه :برای خرید باتری و تماس با نزدیکترین کارشناسان ما ابتدا محدوده خودتان را که نزدیک هستید را  انتخاب کنید .و با شماره کارشناس ما تماس بگیرید .



کارشناسان ما در بخش فروش و بخش فنی به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان گرامی می باشند.
تمامی برندهای معتبر در امداد باتری
تمامی برندهای معروف ایرانی و خارجی میزبان شما در امداد باتری کرج هستند و گارانتی تمام محصولات ایرانی و خارجی که از ما خریداری می شود را از ما بخواهید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
تماس با امداد آسانسور تماس با امداد آسانسور